Klantenservice

Betalen:

Betaalopties Nederland

  • iDEAL
    Online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank.

Betaalopties België:

  • Bancontact
    Online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank.

 

Verzenden:  

Levertijd:

Voor artikelen naar België: zodra we de betaling hebben ontvangen, wordt het product klaargemaakt. Binnen de 1 of 2 werkdagen na ontvangst van de betaling versturen wij het product op.

Voor artikelen naar Nederland: zodra we de betaling hebben ontvangen, wordt het product klaargemaakt. Binnen de 1 of 2 werkdagen na ontvangst van de betaling versturen wij het product op.

  • Gepersonaliseerde items hebben een afwijkende levertijd.
  • In een enkel geval kan er door de vervoerder vertraging optreden in het afleveren van bestellingen.

 

Verzendkosten

Nederland:

Binnen Nederland verzenden wij de bestellingen via PostNL.
Brievenbuspakje: € 3,99
Reguliere pakketpost binnen Nederland: €6,95

 

België:

Je bestelling wordt verzonden via Bpost.
De verzendkosten voor pakketpost en brievenbuspakketten bedragen € 6,95

 

Retourneren:

Tot wanneer kan ik de artikelen retourneren?

Je hebt 14 dagen na ontvangst van je producten de tijd om je pakket te retourneren. Mocht je meerdere producten in één keer besteld hebben, dan begint de termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen.

Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren moet je het binnen 14 dagen versturen.

 

Waar moet mijn retourzending aan voldoen?

  • Voor ballonnen: De verpakking mag niet geopend zijn en de ballonnen mogen niet gebruikt zijn.
  • Een ingevuld retourformulier mee sturen.
  • Indien er schade is ontstaan aan het product dan ben je als klant verantwoordelijk voor de waardevermindering. Twijfel je over de retour mogelijkheden dan kun je contact met ons opnemen om dit te bespreken.

 

Wat als het bezorgde artikel kapot is?

Ons advies is om het artikel direct bij ontvangst te controleren op mankementen. Wanneer blijkt dat het artikel beschadigd is, neem dan zo snel mogelijk contact op met info@invitedevents.be

 

Welke artikelen mogen niet geretourneerd worden?

  •  Maatwerk producten / producten die een gepersonaliseerd karakter hebben. (Bijvoorbeeld gepersonaliseerde bedankjes, ballonnen met tekst, plexiglas borden)

 

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Nederland & België

Stap 1: Doe de producten die je retour wilt zenden terug in een stevige doos.

Stap 2: Voeg het retourformulier toe.

Stap 3: Breng het pakket naar een PostNL locatie.

Voor Belgie naar een Bpost locatie.

Stap 4: Bij PostNL ontvang je een bewijs van de retourzending. Bewaar deze goed!

Stap 5: Wij regelen de rest!

De retourkosten zijn voor eigen rekening.

 

 

Welk bedrag krijg ik terug?

Je krijgt, wanneer de retour voldoet aan de retourvoorwaarden, de aankoopwaarde van het product geretourneerd.

 

Hoe lang duurt het voordat ik het terug te storten bedrag op mijn rekening heb staan?

Binnen uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen wachten met de terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen.